Pentru voi

Bun venit pe blogul meu ! Sper sa va placa povestea si sa comentati spunand numai adevarul deoarece un pik de critica nu strica nimanui . Pupici si sper sami urmariti si celelalte fic-uri in continuare!

miercuri, 29 iunie 2011

Capitolul 1-Incercand sa ma mint singura

Viata isi bate joc de unii dintre noi prin diferite cai , unele mai dureroase decat altele.In acest caz ceea ce mi se intampla mie nu poate fi mai rau decat o drama de film.Sunt in ultimul an de liceu in orasul tatalui meu, Forks impreuna cu fratele meu Emmet . Din toata familia numai el mi-a ramas . Mama mea a murit cand eram amandoi mici iar tata , ei bine cu o luna in urma, din cauza unui atac de cord. Dar hai sa o luam cu inceputul . Sunt Isabella Swan , o fata modesta de 17 ani ramasa pe lume numai cu fratele ei .Nu stiu ce parere au altii de mine , dar din spusele celor apropiati nimeni nu si-ar dori sa treaca prin momentele prin care trec acum. Unii oameni isi bat joc incercand sa faca glume pe seama mea , dar nu prea le reuseste . Asadar m-am mutat din aglomeratul New york din cauza conditiilor in Forks chiar in ultimul an de liceu .Schimbarea brusca de care am parte nu este intotdeauna cea mai sigura cale catre o viata mai buna , dar incerc sa ma adaptez .
-Hei Bells,dute si mananca
-De cate ori tiam zis sa nu-mi mai dai ordine?
-Surioara mea iubita , daca tot nu mamanci poti sa te grabesti ca o sa intarziem...:P
-Biiine , dar totusi ce avem de mancare?
-Bella....
Si asa a inceput prima zi la liceul din Forks . Pur si simplu imi dadea fiori , sa fiu privita de atatia ochi ,pentru simplu fapt ca sunt noua .
Scoala era destul de mare , formata din mai multe corpuri si avea o parcare uriasa. Prima masina care mi-a atras atentia a fost un Porche galben in jurul carora stateau doua fete . Se pare ca alta masina in afara de aceea si a mea nu mai erau asa de scumpe . Am uitat sa zic ca am mostenit un Audi de la mama si Emmet un Mercedes , dar ne-am hotarat sa conducem numai Mercedes-ul pentru ca era mai vechi si nu atragea foarte mult atentia . Am intrat grabita in scoala urmata de ochii curiosi ai elevilor si m-am dus la secretariat pentru a-mi lua orarul. Perfect , prima ora aveam spaniola , cu doamna Goff .Ma plimbam nedumerita prin scoala , incercand sa gasesc sala , dar binenteles fara succes. In scurt timp aparu in fata mea o fata mica de statura cu parul scurt aranjat in toate partile si cu un zambet de la o ureche la alta .
-Buna , tu trebuie sa fii Bella. Eu sunt Alice Cullen
-Buna Alice .Da eu sunt Bella cea noua si ciudata .
-Tu si fratele tau, pe el cui il lasi?
-Aaaa , da si ursulet .
-Ai nevoie de ajutor cu salile?
-Da ... sunt cam nedumerita
-Urmeaza-ma
Mergea leganat formand un dans . In scurt timp am ajuns in fata clasei arhipline la care se auzeau mici susoteli ale elevilor . Ne-am despartit primind in aceelasi timp o invitatie sa stau la masa cu ea . Ce fata draguta, daca ar fi toti asa ce viata ar fi , dar asta nu este posibil . Din pacate ...
Am intrat fiind urmarita de privirele curioase ale elevilor care nu mai puteau de curiozitate :). Ce usurare a fost sa vad ca si Emmet avea aceeasi ora cu mine, dar sentimentul de usurare a zburat repede deoarece in scurt timp am vazut ca banca de langa el era ocupata de o fata satena inchis cu un aer usor dominant . Le-am zambit si m-am asezat in  prima banca pe care am vazut-o .Colegul meu era blond cu parul carliontat , l-am remarcat deoarece era foarte calm in tot ceea ce facea.M-am uitat pe coperta caietului lui iar cu litere caligrafice era scris Jasper Hale . Ora a trecut repede , mai ales ca nu eram atenta la ceea ce spunea profesoara , iar mintea mea zburda prin locurile in care am copilarit.In timp ce ma indreptam spre iesire s-a lovit cineva de mine si mi-au zburat toate cartile pe jos." Ce frumos Bella, din prima zi de scoala te faci de ras"
-Mai taci , m-am saturat de tine.
-Scuze ca am dat peste tine ...
-Nu-i nimic , e vina mea nu pot sa merg nici 5 cm fara sa ma impiedic de ceva.
-Tu trebuie sa fii fata cea noua , Bella nu ?
-Da si cea mai ciudata ...:))
-Eu sunt Edward Cullen
-Stai asa , Cullen ?
-Da , ai auzit bine
-Am intalnit o fata ...
-Da e sora mea, imi pare bine sa te cunosc , acum trebuie sa plec
-Okay , ne mai vedem
Am uitat sa mentionez , era absolut superb cu ochii verzi ca smaraldul si parul aramiu ridicat in sus . Vai ... ce noroc pe mine ca am dat peste el ."Asa e Bella ce noroc pe noi" Nu v-am spus constiinta mea gandeste in afara corpului , si avem si certuri adeseori . Uneori Emmet se gandeste sa ma trimita la un control psihiatric .
Alice Cullen

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu